lauantai 18. heinäkuuta 2015

Ask Me?

Heippa kaikille! Kuulkaas olen kirjoitellut blogiani vuoden verran ja ajattelin että en ole vielä kertaakaan tehnyt kysymyspostausta. Olen tosi huono kirjoittelemaan mitään itsestäni, tai uskon että se on myös aika vaikeaa koska ei tule ikinä mieleen mitään tiettyä mitä itsestäni voisin kertoa. Nyt teillä olisi mahdollisuus kysyä ja saada tietää enemmän minusta! Jos edes yksi ihminen kommentoi kysymyksiä postauksen alapuolelle olen siitä tooosi kiitollinen! Ajattelin myös sen takia tehdä tämän postauksen koska te ketkä luette blogiani olette olleet tosi aktiivisia kommentien kanssa, mistä olen tosi onnellinen! Älkää muuten pelästykö siitä jos vastauksia kommentteihin ei tule heti, koska olen tällä hetkellä laivalla töissä kokonaisen viikon niin siellä minulla on vähän vaikeampaa vastata kommentteihin, vastailen heti kun minulla on viikko aina vapaata töistä! Aikaa teillä on kysyä kysymyksiä 31.7.2015 asti!


Puss & Kram
Essi ♥

1 kommentti:

  1. Missä eri maissa olet käynyt?
    Kuka on lempi bloggaajasi?
    Mistä saat inspiraatiota bloggaamiseen?
    Parhain piirre sinussa (sisäisesti ja ulkoisesti)?
    :) ♥

    VastaaPoista